روش در س خوندن ما موقع امتحانات :)

کلبــــــــــه من

بـــه کلبـــــــــه تنــهــــاییم خـــوش اومــــدیــن

روش در س خوندن ما موقع امتحانات :)

 

 

 

روش درس خوندن ما موقع امتحانا :

این که نمیاد . . .

این که طولانیـــــه ولش . . .

اینم که تابلویـــــه جوابش چیه . . .

بقیشم دوستم میدونـــــه . . .

آخیـــــش . . .

تموم شد , پاشم برم بیرون چشمک

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت0:29---24 ارديبهشت 1393
کجایی نمیای

وحــــــــــید
ساعت1:00---23 ارديبهشت 1393
خدایا
گفتم:کی می دونه تو دلم چی میگذره؟

گفتی :ان الله یحول بین المرء و قلبه

گفتم هیچ کسو ندارم

گفتی:و من یتوکل علی الله فهو حسبه

گفتم فراموشم نکردی

گفتی:فاذکرونی اذکرکم

www.mahshartarin.loxblog.com


وحید
ساعت0:33---23 ارديبهشت 1393
آخریــــــــن گرگ گله را آن آهــــــــویی کشت



کــــــه گرگ بـــــه خاطر چشمانــــــش



گیــــــاه خوار شد . . .



آخـــــر هم گرگ را متهــــــم کردند


میلاد
ساعت17:21---19 ارديبهشت 1393
خیلی وبت قشنگه خیلی تبریک میگم

جلیل
ساعت17:17---19 ارديبهشت 1393
وب قشنگی داری الهه عزیز تبریک میگم

اسماعیل رضوی
ساعت17:06---19 ارديبهشت 1393
عالیه واقعا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 21 / 1 / 1393برچسب:, ساعت 20:56 توسط * Elahe *